Bezlepkové, bezlaktózové, bezvaječné zdravé palacinky ? Žiadny problém.

Ingrediencie:IMG_0333

  • 300 g pohánková múka,
  • 300 ml mandľové mlieko
  • 2 PL kokosový cukor
  • 2 PL kokosový olej
  • 1 kl sóda bikarbóna,
  • štipka himalájskej soli

 Vždy som milovala pripravovať palacinky pre svojich kamarátov avšak nikdy som si na nich nepochutnala spolu s nimi, pretože som na väčšinu ingrediencii mala alergie. Na týchto palacinkách si môžme pochutnať všetci. Pripravujú sa takmer úplne rovnako ako klasické, iba suroviny nahradíme ich zdravšou variantou. Ževraj chutia dokonca ešte lepšie. Všetky ingrediencie spolu vymixujeme, ak je cesto moc husté pridáme viac mandľového mliečka. Na panvici rozohrejeme trošku  kokosového oleja a môžeme začať piecť. Keď upečieme palacinku z oboch strán, pred robením ďalšej zase panvicu potrieme troškou oleja, aby sa nám palacinky nepripekali. Hotové palacinky môžeme začať natierať a zdobiť, každý podľa vlastnej chuti. Ja som si zvolila domáci džem, nutelu z avokáda, oriešky a lesné ovocie.